i've changed my mind,

hallå hallå!
Hemma från skolan idag, fick sluta lite tidigare från franskan så det blev en timmas väntan på bussen. Franska är för övrigt väldigt kul haha. Onsdagar är väldigt chill dessutom, men SHIT nu kom jag på att jag måste skriva engelska till imorrn. haha, skit samma. onsdagar är som sagt chill, tre/fyra lektioner plus kalssråd. plus evighetslång rast. hm. men det är trevligt. och nu är jag med i elevrådet, så har ni några frågor om eskil, just ask me and i'll look like an idiot 'cus i cant answer, höhöh.

men HALLÅ LIKSOM, jag kollade på one tree hill igår! SHIT VAD BRA! typ tusen gånger över förväntan och det var bara allmänt bäst. haha, jag diggar't. jag satt typ och skrek hela tiden och hade världens jävla grin på läpparna (japp, nörd.) . men det var bra och nu är det nedräkning till söndag/måndag, hörde att del två av avsnitt ett kommer redan på söndag, men förmodligen inte förens på måndag på piratebay. så får försöka stå ut.

känns konstigt med onsdag idag och jag är inte i stallet? men gott folk, jag har slutat i onsdagsgruppen, tråkigt äre. men på grund av SKITschema så hinner jag inte :( så nu raggar jag ny grupp, får se hur det går.

puss!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elevrådstönt!!!

2008-09-03 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0