you've gotta keep on livin'

först, grattis igen till sofia!

Och igår, hahah, var det en mkt bra kväll! Efter skolan drog och anna till strängnäs (tydligen the place to be och annas hemstad). Åkte buss eftersom att jag är pank. Anna fick sedan visa mig big citylife strängnäs, alltså prentan, wäj. det var, ehum, imponerande. haha, helt klart större än ksund iaf, men ja. Och sen efter en händelseful lcykeltur drog vi till macken, haha. Jag blev lite fattigare :( vi paddla vidare till hennes pappa, packa skitstor väska och sen till hennes mamma. Där vi blev kommenderade att åka och hämta pizza. Och det gick ju, bra. En på sadeln och en i barnstolen HAHA. Vi hämtade iaf pizzan som hann bli lite kall på vägen hem då vi inte var så snabba, en jävla massa diken iväg först och annat skit eheh. vi fettttta pizza och sega vid datorn där anna hjälpte mig att göra fin header, tack! Sen fick jag ryck att vi skulle ut och gå till stationen för att vänta på mitt tåg (2 och en halv timma kvar tills det skulle gå) och det var ju också en händelserik resa haha. Vi hamnade till slut under ett STORT träd med trevliga saker. Efter en timma under trädet frös vi så vi gick in i stationen som var varm och träffade två av annas killkompisar, tror jag? Efter yttligare en timma på stationen med lite mer sårade händer då en liten axelsittning gick lite fel så kom mitt tåg mot etuna (=CIVILISATIONEN). jag sprang sedan med en lite full jonas till bussen som babbla en jävla massa, plus att vi hade supertur på tåget. och sen fick jag sitta ensam på nattbussen från hällby och hem, läskigt värre. och snart ska jag jobba, ehe. puss!

     


Kommentarer
Postat av: anna

HAHA, FAN VA FUL JAG ÄR!!!!

bra dag, bra dag

2008-09-13 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0