becks and ksk

Jag var enormt sugen på pizza idag. Det var så dagen började. Ett mysko onaturligt sug. Liksom jag kände lukten i min mun. Så jag raggade sällskap (vilken normal tonåring äter pizza själv?). Ingen ville. Men äntligen, till slut, hittade jag min rebecka. Åh min gudinna. Hon ville jättegärna titta på mig när jag skulle äta lite pizza. Kändes bra. Tack för stödet mate. Efter fettandet åkte vi till ksk och kollade på fotboll, kvicksund mot skogstorp. Jag har ingen aning om vad det blev för resultat, vilka som spela, eller hur matchen gick. Jag bara fotade tillsammans med rebecksson. Och vi var heta











1. Beckas hjul trillar av, vi får släppa ur all luft, pumpa och bli svettiga. 2&3. Rebecka njuter av utsikten (mig). 4. Rebecka blir kåt? 5. Vi fettade. 6. Jag är het. 7. Kärlek till becksson. 8. Ingen kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0