I am a man

Jag träffade en väldigt trevlig person idag. En fett cooling liksom, som förmodligen är en av mina största idoler, liksom face it. Moa Edvardsson är det jag snackar om såklart. VI promenerade och sen åt vi glass, som jag såklart bjöd på. Det blev sen segning på hennes brygga, myste i solen och kastade is. "HÄR ÄR VÅRAN KÄRLEK, HÄR ÄR DITT ASS". Jag hade en väldigt kul dag. Som vanligt blev jag några blåmärken rikare och ett fett i magen där hon armbågade mig. Frågan lyder: varför är jag kompis med någon bara slår mig? Jo, det är enkelt. Jag tänder på det.

Jag sitter nu i vardagsrummet, kollar på film med sara. Jag är fett depp, det finns inget o äta hemma! Det är så seriöst att jag funderar på att äta lite honung bara, då äre illa! Nej, det här håller inte, nu måste jag plundra!



jag finns vid din sida
hur länge du vill, när du vill
jag ska inte svika dig, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: MOS

You love me, deal with it baby;) (btw. notera att jag är brunare än dig på kortet :D)

2009-04-06 @ 14:14:37
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0