My daddy

Ibland skäms jag över mina gener. Till exempel när det är jättetidig söndagsmorgon (typ klockan 10) och pappa ska försöka dra skämt. Det blir bara så pinsamt dåligt.

Pappa: Haha Emma, vet du vad Queen Street är?
Jag: Drottninggatan?
Pappa: Japp. King Road då?
Jag: Kungsgatan?
Pappa: Okej bra, men här kommer en jättesvår! What did the road say? Hehe
(kan ni den btw?)

Jag: Vad sa... Eh... ÅH MEN FAN VAD SÄMST PAPPA!
Sara: Vaaaaasaa... Åh, vad dålig du är pappa!
Pappa: Hahaha, VASAGATAN, var den inte bäst?!

Alltså, om ni tkr jag har dålig humor, lyssna på pappas..

(pappa tar upp en vinkork, stoppar den i munnen, blåser upp kinderna, slår sig med båda händer på kinderna, skjuter korken rakt i saras huvud, mamma tkr vi är larviga)

Pappa: Idag är det en between day.
Jag: Eh va?
Pappa: Ja en mellandag för vädret, lite halvkasst.
Jag: Jaha jag trodde du mena klämdag, så man var ledig imorrn.
Pappa: Men nej lilla gumman, då heter det squeeze day, dah?

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha, din pappa alltså!

2009-04-05 @ 21:39:10
URL: http://typrebecka.devote.se
Postat av: MOS

HAHAH fy fan, jag gillar mats humor :D

2009-04-06 @ 14:12:06
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0