Sämst as always

Jag stod och kollade i almenackan vi har i köket, la märke till att Oliver har namnsdag idag. Märkte också att Voldermort nästan har namnsdag på lördag, det var typ Valdermar och Valmar eller vafan! Kollade vidare, såg att 1a maj så har Valborg namnsdag.

Jag: Pappa, kan man heta Valborg?
Pappa: Mm.
Jag: Sara, känner du nån som heter Valborg?
Sara: Nej men jag ska döpa mina barn till Valborg och Midsommar..
(jag går därifrån men hör vad dom säger..)
Pappa: Hahaha, tänk såhär "Valborg och Midsommar kom in och ät mat!"
Sara: Hahaha vad bra!
Pappa: Tänk om man hete Kristihimmelfärd?
Sara: Höhö, eller Johannes döparens dag.
Pappa: Haha, ja vad coolt.
Sara: Fast jag tror man skulle kalla han för Johannes.
Pappa: Aa vadå, ska man kallas för Kristi eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Men stört xD

2009-04-15 @ 23:55:33
Postat av: Fittanfes

Porr eller blogg???

Vi har aldrig fattat det här med porrbloggandet!!!



www.fittanfes.com

2009-04-16 @ 10:16:37
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0