so i had a drink? whats the biggie?

Min helg har bestått av jobb, fest o mys med das bästa. Jag har alltså haft en väldigt bra helg. Mamma har varit i dublin så pappa har gett oss lösa tyglar. Jobbet har chillat fram, dock rann det över lite idag, men jag älskar faktsikt mitt jobb (och pengarna!!). I fredags tvingade becka o moa mig ur varsin telefon att åka med till carro, så vi cyklade dit och rökte på och hade det allmänt jättebäst. Lördagen bjöd Elin Ahlin (jag kan inte bara säga Elin, säger alltid Elin Ahlin haha) på fest tillsammans med Peter. Jag tyckte det var en kul kväll tills jag satt o visade bambuskotten på nattbussen (min lunch.). Åhhhå idag jobbade jag. Åååhå igår var rebecka min flickvän, helt klart ett fungerande, dock öppet, men bra förhållande. Blev lite less på henne när hon var med annat folk, men äh, jag vet att hon älskar mig och endast mig innerst inne. För övrigt så tror jag att han killen trodde att vi var tillsammans på riktigt, och det är ju alltid kul. ÅÅåhååh idag kom mamma hem o åååhååå imorrn fyller mamma år. Åååhåå, nu är min riktiga pojkvän elak på msn, säger att jag är en fyllekaja blandat med mvg-gris. Han är heller inge bra i krissituationer, bara runkar till BMWs. Nu får ni heta pics.





Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-27 @ 08:33:27
Postat av: C

OJ! haha råkade trycka.



MEN DU ÄR HET EMMA!

2009-04-27 @ 08:34:42
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0