Hur kan du locka så mycket glädje ur mig?

Jag har kommit på att jag bara älskar påsk! Ja, det är en underbar högtid och allt är rosa och fluffigt och gulligt. Det är massa godis och jag har sockersjukan. Det är underbart väder och allt bara är skitmysigt! Eller är bara så det känns när jag är kär upp över öronen och fick ha min underbara pojke här hela helgen? Nästan en vecka, nästan fem dagar, nästan världens bästa dagar. Och vi har faktiskt hunnit med massa nyttiga saker. Jepp, vi har. Eh. Varit på piren. Vi har träffat Oliver såklart. Vi har träffat andra peeps. Vi (jag) har tagit årets första dopp. Samtidigt så frös jag ihälj. Vi har ätit. Sen så åt vi lite mer. Och nu har jag gått upp två kilo. Eller nä, nu ljög jag, för jag har inte vågat ställa mig på min fiende och se att det står tre siffror där.. Vi var iaf hos mormor och invigde (inveg låter konstigt) badtunnan haha!
Jag älskar dig Robin

Lite pics från helgen (helt klart i oordning)

kyrkogården

hos mormor

invigning av badtunnan

bada bada, bara 44 grader varmt..

me unt robin

sen hann vi renovera/måla om i våran skunkiga hall
dock inte klart, ska ha tapet också

sola sola, robin kramar mig, alla ser mina bruna ben. eh

mysa på kvällen, såhär het är jag. jag skäms, bara lite

puss puss älskling<3

hetare blire inte

dra ner till pottskär

klart som fan jag hoppa i!

fett snygga

min man liksom



nu har jag bildbombat klart!!!! =D

Kommentarer
Postat av: fittbritt

man blev ju lite glad av att se bilderna :D

2009-04-14 @ 16:00:25
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0