when i grow up

Min baby är här. Vi har varit vakna i cirka tre timmar. Vad tror ni han gör? Jepp, sover på min arm, och ANDAS PÅ MIG. Det är varmt. Men han är söt när han sover. Dessutom har han redan spöat mig i typ tre kortspel så jag orkar inte väcka han. För övrigt så stör han mina morgonrutiner, han vill liksom ligga i sängen och gosa? Det är krävande och jag är pissnödig och hungrig när jag vaknar..
Igår var vi i stockholm och käkade, kollade lite kläder och åkte tåg, wiho! Senare drog vi till metropolen Eskilstuna och träffade hetaste brudsen. Hemma har vi bara bekantat oss, med min familj dah. Eh jo, vi var väl på ica sjuttio gånger och piren o hängde. Jag förlora min telefon men den blev återhittad.

I sthlm igår:
Jag: Usch, dom här kläderna är storlek xs, jag vill inte vara xs, då har man inte kvinnliga former hehe.
Robin: Men baby, du är redan P.
Jag: Eh P?
Robin: Ja, perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0