Jag tänder på garage?

Okej, jag är fullt medveten att efter detta inlägg kommer jag att få betydligt mycket mera snea blickar och folk som undviker mig på stan och går omvägar för att slippa vara nära mig, men jag känner att detta är sant och ja, sanningen måste fram, oavsett priset. Så här kommer det: Jag attraheras av svettlukt..

Nej vänta, innan ni går och slutar läsa, låt mig förklara! Detta kommer för övrigt låta helt fel, men misstolka mig inte. Jag har alltid sett min pappa som en riktig man, ja det har han alltid varit. Stor och stark, man helt enkelt. Och han luktar svett, haha. Nej skämt o sido, pappa luktar gott. Men han är en sån där garagesnubbe, och meckar man mycket så luktar man svett efter ett tag. Eller olja kan också vara en typisk garagelukt. Eller svets, när någon har svetsat ihop något, det är garagelukt. Och då jag tycker att min pappa är en man, som luktar garage (aka svett, olja, bensin osv) så tänder jag på det.

Nej, jag tänder inte på min pappa. Men jag är en sån som aldrig skulle kunna vara tillsammans med en tunn tarm, 170 lång med tajta svarta stuprör som åker skateboard. Det funkar inte. Jag är en riktig kvinna, en riktig kvinna behöver en riktig man. En stor stark man som kan hålla om mig och få mig att glömma allt. En man som ja, påminner om min pappa. Som luktar garage. Jag tänker inte säga om Robin luktar garage, men fan det är sexigt när han har varit ute och kört cross och kommer tillbaka och luktar, ja den där speciella cross-lukten. Ahh. Det är gött det..

Det sägs ju att man till slut blir kär i sin pappa eller hittar raka motsatsen till honom, beroende på vilken relation man har haft till sin pappa. Jag har alltid haft en underbar relation till min pappa, så jag kan väl vara glad att jag hittade Robin, en mini version av min garage-pappa. Kanske inte riktigt, men han är min riktiga man och han luktar som en man ska. Självklart är jag en sån där tjej som dregglar vid en jättegod luktande herrparfym eller när min pojkvän har en kostym på mig, ja gud ja. Men man ska han vara. Det är viktigt. Mer garage åt folket!

Kommentarer
Postat av: izaFACE

"170 lång med tajta svarta stuprör som åker skateboard", jag tog åt mig!

2009-08-19 @ 12:02:45
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: s

min pappa har under hela min uppväxt varit smutsig (målare/speedwaymekaniker) Min man ska vara REN !

det är ett måste

2009-08-19 @ 12:03:48
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med dig Emma, helt klart.

2009-08-19 @ 12:19:14
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0