Jo så här ligger det till

Igår bestämde sig mamma för att hon blev tjock på Cypern (vilket hon inte blev) när vi åt buffe tre gånger om dagen (vilket vi verkligen gjorde). Så nu ska vi banta. Jahap. Jo. Men det skadar ju inte så mycket. Menar, det kan ju faktiskt inte skada mig. Så inge mera kolhydrater för oss då. Bara kött och sen grönsaker står på våran matlista. Jo. Vi gör liksom en sån här matlista för varje vecka. Och det är bara fisk eller kött och sen grönsaksbäddar. Jahap. Jo men det kan ju funka. Och jag powerwalkar, jag borde ju bli som en sticka?!

Men nu till lunch. Då ville jag ju äta. Så jag cyklade till Ica och inhandlade lite makrill och keso. Lägg det på en tallrik tillsammans med lite röd paprika. Ja, det är faktiskt jättegott. Det åt jag alltid när jag höll på med GI, så det är nog nyttigt o bra. Enda nackdelen, sara backade långt när hon pratade med mig. Makrill luktar inte så gott...


(jag ska försöka lova att jag inte ska blogga mera idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0