KAMERA!!!!

Jo. Jag ringde riket runt. Ingen hade min kamera. Jag blev grymt ledsen. Hade sett fram emot det så länge nu. Men jag vill verkligen ha innan cypern. Jag får väl ta det som det blev nu. Vi åkte till elis (elgiganten) och då typ blev jag påtvingad en casio ex-z29 och jaha. 1500 billigare än vad jag hade tänkt. Den ligger på laddning nu. Kanske blir bra. FÅR VÄL SE!


Och ja. Jag fick den här grymt fula färgen. Rosa/lila. URSH! Det sista jag ville ha på en kamera, det är så töntigt fult. Men den enda som fanns kvar. Jag kanske kan lära mig o gilla. Men. Jag är inte rosa. Den får väl vara det. Hoppas folk inte tror. Eller nej. Vem bryr sig om vad folk tror?

Jag har huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: s



jag kan ta din kamera :D

skulle nästan kunna döda för att få en sån färg

2009-08-04 @ 21:03:01
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0