Min pojkvän goes "kattmamma"

Som sagt. Fortfarnade ensam. Men jag har varit nere och pratat med mamma o pappa robin (ja, hans föräldrar) och fått veta allt om köksrenovering, hästar och thailand. Ungefär. En timma kvar. En timma kvar. Jag spelade inte wow. Skapade en gubbe som hette Bimbogirl. Det tyckte jag var kul. Fast bimbogirl fick inte bli någon. Jag är någon. Jag tänker inte låta bimbogirl sätta sig över mitt liv. När jag skapade bimbogirl tänkte jag på Cecilia.

Nu. Redigera lite bilder. Möjligtvis.

Men först, vad är det med killar o alla deras jävla hårddiskar? På datan? Förutom min far känner jag ingen annan som inte har fler än typ tre hårddiskar på datan. Vem bryr sig om hur många hårddiskar man har? Det förvirrar MIG. JAG har bara en hårddisk och JAG har en okej data. Hm. Får ta upp det här med Robin. *Gör psykisk minnesanteckning*. Viktigt att komma ihåg. Ikväll ska vi på kräftskiva. Jag är jäkligt happy face. Jag älskar dom där små röööa krypen!




Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar mittenbilden! Den gör en glad!

2009-08-21 @ 19:12:55
Postat av: robert

jävla vilken fin bild på dig emma!

2009-08-30 @ 13:50:27
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0