Ok baby det är dags att vi ska vinna allt

Ja. Jag åker snart. Nu är jag naken. Nej nu ljög jag. Det får inte göras i bloggen. Jag har en handduk på mig. På huvudet. Haha. Men jag är själv hemma så jag har dispans på det faktiskt. Måndag var det ja. Dagen med D. Måndagen med M. Skola med S. Rudbeck med R. Västerås med V. Nervös med N. (nu kom mamma hem, ska klä på mig en tröja iaf) Vart var jag? Juste. Ny stad med N. Jätteläskigt med J. Borttappad med B. Ja, jag tror nog att ni hänger med. Det är en speciell dag. Ny skola. Nytt liv? Ja. Kanske det.
Och om cirka tio timmar får jag krama honom. Så mycket. Och nu skär det lite i mitt hjärta. Imorgon är jag hos honom. Själv. För ungefär första gången ska vi vara ifrån varandra när vi är tillsammans. Hm. Konstigt det låter.
Jag hoppas på en härlig helg och säger lycka till till alla min älskade Eskiliter, hoppas ni får ett underbart skolår med minst lika många interesanta händelser detta år som förra! Ja. Jag kommer faktiskt sakna er. Hela bunten. Fem stycken speciellt mycket. En extra mycket. Ja. Fast det var ju länge sen. Mm.

Kommentarer
Postat av: izaFACE!

JAG SAKNAR DIG!

2009-08-20 @ 18:22:45
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: C

:(

2009-08-20 @ 20:46:58
URL: http://sticksandstones.blogg.se/
Postat av: S

gud vilka hemska bilder d rotat fram :O

2009-08-21 @ 22:40:45
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0