killing me softly

Jag ringde och väckte min pojkvän nyss. Klockan är faktiskt redan halv ett hos honom! Och jag har redan powerwalkat/joggat, ätit powerfrulle och online shoppat! Så dags o vakna. Och vet ni vad han gör? Tvingar mig att inte köpa the sims 3! Bara sådär. Pang poff på morgonen, det svider! Enligt honom klarar inte min data av det? Ehum jo. Det gör det visste. Alla klarar The sims 3. Jag ska ha det. Robin har iaf laddat hem det så jag ska prova med den versionen först. Men fuck it. The sims 3 ska bli mitt inom en snar framtid. För jag har hittat en jättebillig hemsida. Så det så.

Nu är nördandet klart. Igår var en fin kväll måste jag säga. Jag hookade upp på bussen med en halvnaken Cecilia (eller så var hon kanske väldigt påklädd för att vara hon) och vi åkte till stan. Gick till Äskil med Stina och Face. Myste, åt phoenix, fikade latte, pratade, eskil igen, sen mot tåget för min och cias skull. Jag och cia fotilifotade kan man väl säga. En aning mycket. Vi träffade en trevlig gentleman/pirat? Och några hiphoppare på stationen, yes yes. Fler detaljer utlämnas inte.


Update om rabiesfingret? Går inte så framåt. Har ont och kan inte böja på mitt finger.


Idag? Nej inget. Väntar på svar. Det är en jobbig väntan. Nu? Bilder kanske? Ja några kanske. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0