Vad jag vill ha just nu;

Hej.
Jag hatar blogg esse. Det är cp och jag fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder sisådär varannan dag?
Hejdå.


Nej men alltså det är väldigt irriterande. Jag har varit ute o fotat över 100 foton i min lilla skog. Jag vill dela med mig. Fuck allt. Fuck it. Jag har pms. Jag har ont i huvet. Jag har beslutsångest och jag har inte den enda som kan få mig att må bra här. Så just ikväll, ja nu ikväll så vill jag äta någon. Inte något. Eller jo. En fläskfilé. Den vill jag gnaga på. Eller lax. Eller pommes med ketchup. Eller åh, en marabou. Eller allt tillsammans?! Ost och skinksås ååh. Kebab. Kålpudding. Köttfärslimpa. Pannkakor. Och sen massa grädde. Eller nej för sött. Chips. Mixa allt. Robin säger att jag blir sugen på konstiga saker under röda veckan?!! Tycker jag inte


Så det blir bilder lite senare. Jag känner hur plugget trycker på och vill ut o upp på skrivbordet. Och en kopp thé. Här får ni en mysig en så länge.


Moneybrother - Dom vet ingenting om oss
(ps går inte att göra radavstånd, jag har fuckat up min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0