And no one, is ever gonna love you more than i do.

Första december idag. Igår gick jag i skinnjacka, i morse var det 0,6 grader ute. Kanske för att det är december? Alltså vinterjacka on. Tur att jag fick min snygga i födelsedagspresent. Jag längtar till mellandagsrea. ♥

Är själv hemma (typ) och längtar tills jag blir hungrig så jag kan få mina makaroner. Fast, jag åt nyss ett par mazariner, så det lär ju ta ett tag. Plugga kultur o idé historia. Intressant men jobbigt. Snart är det jul och sedan nyår. Vi har kanske redan lite nyårsplaner? Jag vet inte. Får väl se hur det blir haha.

Nu tänker jag vara på bra humör, igår var mina ögonlock inte lite svullna, idag orkar jag inte det så idag tänker jag le. Ja, det tänker jag. Stallet snart.

Kommentarer
Postat av: iza

jag tänker iallafall fylla år på nyår!

2009-12-01 @ 16:07:31
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0