And the way that you stare, don't you dare 'cause I'm not about to

Måste skriva. Förut skrev jag långa inlägg. Förut var jag en annan person. Det fick jag höra igår; du har verkligen förändrats Emma. Ja. Jag vet att jag har gjort det. Till det bättre, tycker jag i alla fall. Förut var jag osäker på mig själv och på vem jag ville vara. Nu är jag mer självsäker och jag vet vem jag vill vara (mig själv duger bra). Det är bara tråkigt att jag var tvungen att tappa ett par vänner för att komma dit, till mig. Men en del klarar inte av mig, jag vet hur jag är, jag vet att jag är annorlunda och inte one in a crowd. Jaha? Ska jag allvarligt talat bry mig om det? Tror inte det. En del säger "du är inte normal". Nej jag vet. Jag vill inte vara tråkig. Jag vill ha min stil och göra som jag känner för. Att kunna våga stå ut är det som är det svåra. Jag ser mig som en kvinna.

Haha. Soul searching på högsta grad. Men henne hittade jag för ett tag sen. Ja, jag har väl alltid velat stå ut men jag tror att det var under sommaren som det hände, som jag blev grov som dom säger. Som jag verkligen ändrade mig. Och jag ångrar inte ett skit. Allt jag har gjort ska jag göra om, tusen gånger större. Om man går genom livet och bara ångrar saker, lever man livet då? Lever man då i nuet? Vad som har hänt har hänt. Så är det bara. Det är inte personen som gör handlingarna, det är handlingarna som gör personen. Så är det bara. Vad som han hänt är en del av den jag är idag. Och då är jag väldigt glad för allt jag har gjort. Övervinna allt.

Ni får ta den här skiten för idag. Jag är filosof. Stå på er.

Vad jag menar är;


Kommentarer
Postat av: iza

jag tycker att du är grym

2009-12-13 @ 14:10:28
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: TOA

åh, den där låten är SÅ nian!

2009-12-13 @ 20:31:57
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0