Here is why I never called, to say hey I'm alright I will be home any second, I thought you were asleep at home.

Hemma. Missade färjan igår. Slash care. Robin går före skolan. Tusen gånger om. "Du var sjutton jag var sexton o jag skolkade från allt." Lite så. Kanske inte helt ut. Men ÅH vad jag älskar dig MIN Robin Mattsson.

Bästa helgen på länge. Fick äntligen veta igen varför jag lever o varför han får mig att må så bra som jag gör och som han gör. Alltså. Snart ett år. Ett år av ren lycka. Det känns så overkligt. Att jag kunde få råka ut för att träffa en kärlek som din. Tack så mycket Robin, tack för att det du gör och tack för att du är den du är. Tack för att du får mig att känna mig som världens bästa människa.

Jag är ledig imorgon. Sjuk idag. He. Media markt o elgiganten osv i Västerås. Måste klämma på lite systemkameror. Om någon fotointresserad läser detta; Canon eos 1000d, Nikon d3000, bra kameror? Ja, what ever. Ska bli lite kul o spendera lite tid med pappa, o bara få vara pappas lilla flicka. Igen.

This is my baby's ride! RAORW haha. Så sämst. Jag fick köra. Jag kör snällt. Robin körde. Han kör hemskt. Jag både skrek o grät och sprang ur bilen. Han är verkligen hemsk att åka med!!! Bilen hänger på dikeskanterna HELA TIDEN. UGLY ROBIN. INTE BRA.

Och förövrigt är det ett pullhus i bakgrunden. Alltså ett hus där man elchockar kycklingar så dom dör och man kan äta dom. Fast nu för tiden har viking line det och förvarar propellrar o diverse saker, dom där grejerna som står utanför. Fast det är Robins pappas hus. Alltså. Haha. Han bor inte där. Han äger det. Så ni vet. Eh. Onödigt information haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0