Hur många gånger har jag inte sagt att det här var det smartaste jag har gjort?

Nu har jag jullov alltså. Haha. Det känns inte, jag har ingen julkänlsa, men det ska bli skönt att få sova ut ett par dagar nu! Fast inte imorgon, måste påbörja min resa tidigt! Ska ju till min undebara älskling! ♥

Idag så var det inte bara julavslutning utan också payback-time. Yes. Payback's a bitch, right Stina? Om vi säger som såhär; Stina fick smaka på snöns ljuva eftersmak! Haha, hon blev så söt och så ledsen och så glad när hon faktiskt trodde att jag skulle bära hennes dator! No no, lite brains har jag faktiskt, klart man tar undan den först haha! Julframträndandet var för övrigt jättebra, som vanligt på Eskil!

Jag har nu sedan jag kom hem vid tolv sagt att SNART ska jag städa. Tre timmar senare är det bara stökigare! Och nu fick jag en nysattack, det singlar damm från, ehum, taket? Ja, från skärmen kan det ju inte vara, då singlar det ju åt fel håll!

Imorgon ska jag till Västerås. Tror det kan vara första gången sedan jag slutade. Eller nej. Andra. Men jag kommer vara på samma humör för det. Jag säger inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0