I wish I was special. You're so fucking special. But I'm a creep.

Jag lever. Hur skulle jag inte kunna göra det? Jag vaccinerade mig igår ju mot svininfluensan. Jag vet att jag hade varit mycket roliga om jag skrev något av alla dom tusen parallellerna som finns, typ grissjukan, svinförkylning o så vidare, men jag tycker det är lite tråkigt. Så jag kör nog istället på Influensa A. Som jag tror är det officiella namnet?

Drog en vit lögn för min pojkvän, enligt honom så sitter jag nu o pluggar matte, stenhårt. Haha. Där fick han. Jag pluggar inget alls. Jag borde, men det är så mycket man borde. Jag borde prova ut lite kläder för imorgon så jag inte får panik när jag måste packa imorgon. Och så borde jag blåsa håret och så borde jag banta. Men jag borde dessutom leva mitt liv och jag borde bo på Åland. Så allt blir inte som det borde.

Och juste. Fick bra nyheter idag! På måndag får jag åka o provjobba! JIHA. Jag är the man.

Har ni hört den här fina låten?


Kommentarer
Postat av: stina

N1H1 är väl typ namnet på den där jääävla influensan :(

2009-12-10 @ 23:03:57
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0