Ja, min klass är rätt så bra, japp.

Pernilla Mårdh förgyllde en seg eftermiddag. Vi kastade hår alternativt ludd på folk i b-huset, no more needs to be said. Ja, överlag så tror jag att det var en bra dag. Mvg på kultur och idéhistoria, riktigt stolt är jag. Spanska julsånger som sagt och sedan tal på svenskan (som inte gjordes). Slutade med lite matematik och jag var inte överdrivet aktiv. När skolan hade slutat gick jag till McDonalds och var på en introduktion (yes har fått jobb där!!).

Det var bra. Tills då. Tills det var svart mascara över allt, en sprucken röst och en hjärta för långt bort. En för liten famn och en massa förtvivlade tankar. Ja. Tonåringar kallar dom det för. So what? Jag mår inte bra just nu. Alls. Men jag repar mig. Det gör man alltid. Det gör jag alltid. Right..?


Gillar hur söt o oskyldig joel försöker se ut på den här bilden.


sara är aningen mobbad o lessen.


pelle med luddet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0