Ålands update

Nu sitter jag på åland. Jag och robin har precis vaknat, fast han ligger fortfarande i sängen. Allt är skitbra här och jag vill inte hem. Skulle egentligen hem idag, men vi sköt upp det till imorrn så det blir bra, en extra dag :) Nu har jag och O varit här i, hm, tre nätter så typ fyra dagar. Fyra jäkligt bra dagar. Vi har åkt traktor och varit allmänt bondiga. Gosat med hästar och ätit koskit (memma). Åkt cross och robin gav mig hjärtattack när han ramla. och sen har vi ätit godis. En jäkla massa godis. Robin säger nu att han är på väg att vakna, tss, den typen går inte upp före ett typ, så jäkla seg på morgonen. Jag tkr han ska offra sig lite, men nej nej. I natt lämnade vi olla hos k och jag trodde dom skulle dö när dom åkte sina jävla moppar. Ikväll blire nog bio och godby grillen, nice! Nej, nu ska jag pussa lite på robin, skriver mer imorgon, har en fullproppad kamera också.

Kommentarer
Postat av: stina

Kom hem NU !

Btw, jag tkr vi borde fixa feetaste paketetet

åt våran blivande 18åring, lixom inte varje dag man blir 18 ;O <33

2009-02-17 @ 17:51:13
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan vilka detaljer du MÅSTE dela med dig sen ;)

2009-02-17 @ 21:00:36
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0