i wanna feel the rain om my skin

Jag tror på lite lyx i vardagen, lite problemlösare. Typ en dusch. Jag tror att det hjälper mycket. När man står där och vattnet rinner av kroppen, så tror jag att lite av problemen rinner med. Det är skönt, att bara spola bort allt. Få det ner i avloppet och kloakerna, där stannar det, tills det går hål på rören och allt sprutar upp på gatan. Haha, då måste man ta tag i allt igen. Nej men jag tycker faktiskt det, att man rensar hjärnan lite, det enda som hörs är ens tankar och vattnet. Jag tror det är bra. Sätta sig ner i duschen och bara låta vattnet rinna ner, skölja bort lite av det dåliga. Jag vill duscha nu, det finns bara kallvatten, det är inte bra. Jag skulle vilja duscha och ta med spanskaboken, låta den lösas upp av vattnet och rinna ner i kloakerna. Sen kan Elizabet få göra mig sällskap och hon kan också rinna ner. Haha, det där lät perverst. Inget illa menat mot henne, jag gillar henne, men jag tror hon mår bättre i kloakerna, där kan hon babbla hela tiden. Jag fattar inte hur man kan vilja terrorisera oskyldiga barn med att lära sig spanska? Det är ärligt talat synd om oss bortskämda rika bleka saker som får gå gratis i skolan. Ja, vi borde ju få börja jobba och sen göra det hela livet. Nej tack. Det här var sista gången jag klagade på spanska. Alltså för idag. Vilket är cirka en och en halv timma kvar. Fast nu ska jag börja plugga spanska, prov imorrn. Nu visar jag lite spanska språkkunskaper, CIAO! (jaha, vare italienskt...)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!

2009-02-11 @ 00:34:03
URL: http://ccristin.bogg.se
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-11 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0