mamma <3

Eftersom att jag inte börjar förens halv två idag så ligger jag och slappar och läser bloggar. Jag läste precis den fantastiska bloggen singelpappa och börajde gråta. Han senaste inlägg, introt till hans bok som han ska skriva, åh vad jag började gråta. Det var så fint, och så hemskt. Blev aldeles svart runt ögon. Och sen kom ett inlägg i en annan blogg om top model, jaha. Där försvann den feelingen. Nej man jag tror jag är lite känslosamt ostabil idag, mamma som ligger på sjukhuset och allt, usch. Hon säger att jag inte ska oroa mig, klart jag gör det. Min mamma är mitt allt, det är verkligen så. Även om det inte kommer hända något farligt nu med henne kanske, så vet jag inte vad jag skulle göra om det hände något. En del av mig skulle försvinna, det är ju min mamma liksom. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: me myshelf and i

hoppas det inte är någon fara med din mamma och att hon mår bra! <3

2009-02-12 @ 15:38:22
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Har det hänt nåt allvarligt? :/

2009-02-12 @ 19:36:45
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0