ROBIN!

Nu sitter jag hemma hos Robin igen. Vi har nyss vaknat, ätit pyttipanna och myst på morgonen. Han är överdrivet morgontrött, fick boktstavligen hoppa på han för att han skulle gå upp haha. Idag ska vi bara vara tror jag väl? Ut med hans hund iaf, sen bada bastu ikväll, Robin sa att det inte var någon svensk skit, utan riktig finsk bastu, det skrämmer mig lite, tänk om jag börjar svettas?! :O Fast då kan vi ju duscha sen ;)

Nu ska vi fortsätta pussas, ha ett bra liv mina trogna vänner in daz sugiga sweden..


Kommentarer
Postat av: fittbritt

va bra att du har det kul! :)

2009-02-28 @ 15:55:57
URL: http://elinabrahamssonblogg.se
Postat av: Anonym

För det första : Hoppas faan att du inte blev svettig !! :O



för det andra : Är det exotiskt ??

2009-03-02 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0