show me the meaning of being lonely

Så, jag är ju då hemma nu. Kom hem igår. Usch. Jag vill tillbaka så det gör ont i hela mig. Blev helt deprimerad när jag kollade på tv idag och fick värsta rycket: ROBIN KOM HIT! Tur som fan att vi ses nästa helg, men åh det är för lång tid. Jag fattar inte hur det här ska gå, jag sakna ju dig nu och det har ju bara gått en dag? Jag är larvig, jag vet att ni alla tkr det, men det var så underbart när jag var där. Det var verkligen perfekt, allt var perfekt. Robin var, nej är, perfekt. Jag är väl vad de kallar för nykär, skuttar på rosa fluffiga moln. Nån mer än jag som ser att det är inte likt mig? Att bli aldeles tjejig över en kille? Jaha, så går väl när killen är underbar, för det är du.

Jag orkar inte skriva något ironiskt/konstigt nu, jag ska gå och lägga mig i sängen, kolla på bilder på mobilen och lyssna på backstreet boys. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är perfekt <3

2009-02-20 @ 00:24:13
Postat av: stina

feeet söta :) <33

2009-02-20 @ 12:04:33
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

jag blir så glad.

ni är fina <3

2009-02-20 @ 14:21:24
Postat av: big o

mästerfotograf

2009-02-22 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0