stones taught me to fly

Hur många lyckas få flytande stearin på skrivbordet utan att ljusen är tända? Jo, JAG JAG JAG. Jag måste ju slå nått rekord, det går inte så bra för mig (eller min ekonomi). Men tipset är, ställ bärbara datan nära ett ljus, it will work. Dessutom, när vi ändå snackar datorer, så måste jag säga att jag känner mig rådissad av nån som verkligen skulle göra engelskaläxan, fyfan?

Imorgon åker jag, är på åland klockan nio svensk tid. Och nu som umgås med mig vet att jag har längtat lite och vara helt weird, ja, thats love I guess? Det gör ont i vilket fall, precis som det nu gör i mitt huvud. Jag är trött, har storstädat hela mitt rum och det är redan stökigt snart igen. Städade i två timmar ungefär, är jag bäst eller bäst? Fast inte under sängen, haha, jag vågar inte kolla vad som finns där under. För efter en otrevlig upplevelse i fönstret (sju döda flugor och en centimeter tjockt lager av damm) så blev jag avsräckt till att kolla under sängen. Förmodligen bor det maskar där, fräsch, dom äter kanske upp mig i natt? Nej tack, jag ska bädda rent i sängen nu och sen krypa ner och sen bara sova. Ledig i skolan imorrn, me likie likie.

Jag fick ett frestande erbjudande om att dra till Hultsfred iställt för Peace i sommar? Känner mig dum om jag dissar, men behöver jag säga mer än KILLERS? Ja, livet är hårt, likadant är moas fot när den möter mina revben, puss!

Kommentarer
Postat av: iza

</3

2009-02-27 @ 13:03:03
Postat av: stiina

du har TYDLIGEN pojkvän :O

2009-03-02 @ 21:49:42
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0