tanke eller fundering

Jaha, här kommer den äntligen, den efterlängtade uppdateringen, ehh. Jag har väl varit ganska lat på bloggsidan på senaste, men det är inget jag orkar älta nu, det leder ju bara till att bloggen blir pessimistisk och det vill vi ju inte! Här är vi possitiva så det bara skriker om det!!!.. Typ. Btw, jag saknar min gamla design, jag tror jag ska försöka återskapa den. Om jag pallar. Om ni orkar stå ut med att jag ändrar 24/7? Svart känns bättre än vitt, det är så kallt. Kyla behövs ju inte precis, det är vadå, fem minus ute och snö? Nej, vitt kan man ha på sommaren när man vill kasta av sig kläderna och dansa regndansen! Då passar vitt, helst om man är på gotland, så mkt sand där, som är vit.. Eh.

Vad jag ska skriva om nu? Jag känner för att skriva ett berömt långt inlägg, men vad ska det innehålla? Mitt liv, mina tankar och mina funderingar. Jo bra början. Då kan jag väl kanske ta upp att mitt liv just nu består av american pie filmer, min säng, datan, msn, höga mobilräkningar, för mkt choklad och torra läppar. Juste, feber och halsfluss får inte heller glömmas. Ni vill alla ha mitt liv? Dah, ni vill ha det dirr! Okej, då var mitt liv avklarat, mina tankar. Jag tänkar att det är bara nio dagar kvar, jag tänker att jag är sämst på att städa, jag tänker att jag borde måla naglarna, jag tänker att helgen kommer gå fort, jag tänker att jag har för några strumpor. Det sista skulle dock kunna ordnas genom att köpa strumpor, men här kommer min sista tanke, varför har jag inga pengar? Så ni fattar ju att det är logiskt att jag inte kan köpa strumpor för jag har inga pengar att köpa strumpor för. Och snatta strumpor, det känns lite dumt och riskfyllt. Har dom larm på strumpor? Äh sak samma, jag ska inte sno några strumpor, jag snor inget. Förutom typ allas hörsel när jag piper lite. Aha, har jag några funderingar då? Yes, jag funderar på varför det är så många frågetecken i mitt liv, varför killar är idioter, varför någon vill skoja om en skolmassaker och så funderar jag på vad skillnaden mellan fundering och tanke är? Någon som vet? Nu kom det ett till frågetecken. Oh shit, mitt liv är inte lätt.

Snart är det ju då sommar som ni alla vet, cirka vadå, fem, sex månader kvar? (ett till frågetecken..) Då vill jag leva livet och eftersom att jag planerar att börja jobba snart igen så kommer jag ha pengar. Alltså åka på festival. Jag har bestämt mig, trots att killers kommer till hultan så fåre bli p&l, det känns som ett säkert kort. Så nu kommer ett till frågetecken, vem vill tänkas gå med mig? Och du behöver inte säga nått, jag vill inte gå med dig. Någon av er tjejer, det vore ju fett kul. Kom igen nu, vi ska leva livet ju! Nu kom jag o tänka på en gyllene tider låt haha. Leva livet, kom så ska vi leva livet, lala. Ni vet.

För tillfället har jag inget mer att skriva, jag ligger ner och har ont i axlarna och ryggen. Så gott folk, kommentera på nu när jag äntligen har uppdaterat, yäj! Och åk med mig i sommar (a)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hänkar på P&L !! ;D <33

2009-02-05 @ 21:10:39
Postat av: Stina

Jag hänkar på P&L !! ;D <33

2009-02-05 @ 21:11:22
Postat av: izahelvetefan

jag vill </3

2009-02-05 @ 22:13:07
Postat av: fittbritt

ska stinis på festival?!?!??!

det kan man inte missa

jag är på

2009-02-06 @ 13:31:04
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Carro

TACK EMS! <3

2009-02-06 @ 14:11:48
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0