"a fastie"

Nu har jag tvingat min syrra att umgås med mig efter en pik av en ålänning att jag aldrig är social med min familj :( Vilket jag är!! Okej, så sociala är jag o Sara nu kanske, hon ligger i min säng o kollar på Satc, jag sitter på en stol och bloggar och kollar ibland kollar på satc, ibland. De är för sköna btw. Jag bara känner mig som den sämsta bloggaren ever! Så måste bara få plinga iväg ett inlägg. Imorgon ska jag nog pierca mig. ÅH, jag är grymt nervös. Haha, jag kommer dö av smärta. Dessutom spelar wow nu. Shit, jag är nörd. Robin kallar mig för en geek, jag kommer bli drogberonende typ.  Fast bara några dagar kvar nu, fem kanske? A what ever, nu klagar Sara på mig. Ska försöka skriva mer sen. Nu vill jag ha popcorn, puss älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0