ass-hole

Nu har vi datakunskap. Det är, eh, intressant. Vill någon ha hjälp att göra en fin tabell så ska ni anlita mig dirren, asså. Inte Iza, hon är sämst. Men det är inget hon kan göra åt. Hon är ju "dum men inte så dum". Visst. Vi alla vet your true IQ. Alla här inne är så mysiga personer med ett högt gulligt fluffigt IQ. Stina "min dator funkar inte!" "Har du satt igång den då?" "Ja!" "Satt igång skärmen?" "Ehhhhh" Puss på dig med.

Jag har inget att medela till bloggworld, men jag vill inte göra mina uppgifter som jag redan är klar med så nu skippar jag att vara före och lägger ner tid på bloggning ist. Hoppas min kärare inte blir arg. Det vore ju inte så kul. Han blev inte arg. Bra!

Jag är inte sur så du vet, jag är irriterad och stör mig en jäkla aning!
Du vet vad som stör mig, du vet min åsikt. Jag har sagt det flera gånger
Hejssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeh, hemma behöver jag inte sätta på skärmen ;O

2009-01-14 @ 16:32:34
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: IZA

jag är ju bäst? daaaah

2009-01-14 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0