Ett liv utan min livsglädje...

Vad gör man när man har läst alla bloggar, kollat på alla bilddagböcker, blivit dissad på msn, lyssnat på all musik? Går ifrån datan..? Ehhhhh, jag vet inte om jag är redo för det steget än. Men ärligt, jag har blivit en riktigt stor, fet datanörd. Det här är inte bra. Min enda glädje här i livet har tagits ifrån mig, mat, äta, fetta. Jag kunde inte äta min ben&jerrys igår och det är grymt sorgligt. Klämde ner lite, men det gör så jävla ont! Nej nu byter jag till en filkultur. Ikväll är det också ridning, fyfan jag kommer dö! Mamma frågade om jag rider med tungan, nej det gör jag väl inte, men ändå, det gör så ont. Jag börjar ångra mig, fast det är kanske dumt? Får väl ge det ett tag o se, men det måste bli bättre snart!

Jag funderar på att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0