Everybody in the club, please stand up

Imorse vaknade jag med blod på kinden, kul liv med piercing alltså (Y) dessutom gick jag och la mig tjugo över sju igår för att jag hade så grymt ont i tungan! Yes, sen vaknade jag klockan fyra i morse, mindre kul.. Jag funderade igår seriöst på att ta ut piercingen, men jag vet inte. Så mkt smärta i onödan, och pengarna o allt. Men det gör så satans ont!!

För övrigt är jag på allmänt sämst humör idag, vilket kj och oliver fick stå ut med på bussen. Tack för att ni kan ta mitt dampande, ni får gärna dampa tillbaka. Men hela grejen är, jag vet inte varför jag är så pissig idag? Och typ hela tiden. Jag fattar inte vad det är med mig, jag skulle gärna inte vara såhär jävla sur och störa mig på allt. Förmodligen är det för att jag inte har ätit någon riktigt mat sen i söndags, hmm. Det kan ju inte vara bra för kroppen att bara leva på filmjölk? What ever, det är nån superbantingsmetod, tre kilo down igen. Jag var skitglad för det, tack lillasyster för kommentaren: Du kommer gå upp allt lika fort igen! Jaha, och då försvann min glädje ungefär. Jag får bli fet igen och hon kan pika mig, allt är som vanligt. Jag känner att jag tar emot för mkt pikar hela tiden, och att jag inte kan stå för vem jag är eller mina vänner. För inte allt för länge sen så skällde jag ut en person för det, och nu gör jag samma sak? Ibland blir jag inte klok på mig själv!! Men nej, jag hatar verkligen när folk skäms över sig själva (sure det är upp till dom) men skäms man för sina vänner, då är det illa. Då tycker jag inte man är värd att kallas för vän. Då är man bara nån falsk jävla person. Det spelar ingen roll hur personen ser ut, låter, beter sig, är, är det ens kompis så är det! Man ska bara kunna säga: Fuck the world! då och stå för vilka man är med och vilka som gör en glad. Så tänk på det alla, det är skitjobbigt när ens kompisar skäms över en. Har du inte tillräckligt bra självförtroende för att vara med en "stor" person som syns, hörs, låter, sminkar sig eller nått, var inte med den då. Var inte med mig då, för jag blir så irriterad. Jag vill bara kicka nåns ass...

Imorgon är det fredag och det var ett jävla tjat om stan stan stan stan stan stan, ja, ni fattar. Tydligen har man inget liv om man inte är med sina supercoola vänner inne i stan. Alltså, jag kanske inte orkar? Jag kanske inte trivs? Jag kanske inte är som ni? Jag kanske inte vill? Är jag mindre värd då eller nått? Bara för att jag inte vill in så jag tydligen en skittråkig no lifer. Jaha, jag kan väl åka till stan, sen då? Stå för mig själv? Jag känner ju ingen. Det värsta som finns är att vara med massa människor och alla känner varandra och jag känner bara en. Jaja, det är då man ska lära känna varandra, men jag blir så blyg och vill inte. Jag bara låser mig helt för alla sociala kontakter. Då hjälper det ju inte precis allt man har hört på senaste tiden om mig, jag vet ju det, tack, du behöver inte kasta det i mitt ansikte!



Och nu har ni visat att jag inte ska vara med er, att jag inte är lika bra, att jag inte förtjänar er. Det känns ju så jävla bra, tack så jävla mycket. Jag trodde ni var äkta. Tack o hej för mig!

Kommentarer
Postat av: izaizaiza

du är bra emma <3

2009-01-08 @ 18:22:09
Postat av: Carro

vad har hänt? :( <33

2009-01-08 @ 21:23:06
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: Carro

vad har hänt? :/ <33

2009-01-08 @ 21:26:07
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0