I dream I could fly

Jag är helt död haha. Igår var en kul kväll tycker jag, nu återstår det bara o se om Oliver nånsin vill träffa mig igen ehe. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Vi hade en hel chillkväll och jag tyckte det var mysigt. Minns något om vent, Robin som bara skrattar åt mig för att jag snackar konstigt/fort. Dah, gör jag väl inte alls? Jag pratar helt normalt, piper gör jag inte heller haha! Iaf, kring tolv tröttna Oliver på mig, who can blame him? Så jag fick stappla hem i kylan och mörkret. Efter några telefonsamtal med några personer, som jag inte alls vet vilka det var, så var jag hemma iaf. Och då blev det seriöst cammande ;) Jag däckade i sängen kring två kanske och snurrade in i drömmarnas värld. Så jag vill be om ursäkt till alla jag snacka med igår, jag var dum och trög. Nu sitter jag o dricker fanta exotc thrill (varm utan kolsyra, verkligen gott....) och har nice flashbacks. Jag har inte ens vågat kollat min telefon uuh.

Nu funderar jag vad jag ska göra med dagen, plugga? Nope, det får bli imorrn, det är vad söndagar är till för, plugga dagen innan liksom, min favorit. Ja just det, jag håller på att rensa all min musik på datan. Kommer säkert radera kring tusen låtar, seriöst. Så mkt kass skit det finns på den här datorn, det är ju inte sant! Nästan så man skäms. Det jobbiga är att jag först rensar i iTunes, sen i My music mappen och sen till sist i iPoden, alltså åh, det är grymt jobbigt! Som att det inte är jobbigt första gången att rensa 4000 låtar, nope, då kör vi två gånger till, yäj. Nej jag känner mig själv och vet att jag bara kommer rensa i halva iTunes och sen fåre vara liksom, får väl ha massa Carola och pop från 80-talet. Kul. Jag vill ju ladda hem ny fräsch kul musik, inte ha den gamla skiten jag har. Och jag måste skynda mig, snart så får jag ju inte göra det längre, ladda hem alltså..

Nu är det tomt i skallen vad jag ska skriva. Helst av allt vill jag kolla på en film men det blir inte av för nu ringa Olla och sa att han ska komma hit. Så nu måste jag städa, mitt rum är värre än moas (!) Nu är jag stressad, ciao!

Kommentarer
Postat av: Stiina

du va ju inte bra på att skriva på msn igår iaf ;P

men du va söt endå <33

2009-01-10 @ 15:47:35
URL: http://stiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0