I've got a story to tell

Igen, så har vi naturkunskap. Känns ju som att vi har det hela tiden. Men nu går det framåt med arbetet iaf. Jag är arg på robin som sa att han skulle vara inne på msn nu, men tydligen så dissar han mig. Inte har jag råd att smsa heller, min mobilräkning är rekordhög (Y) go åland, åland gör mig fattig :( Dessutom så kostar en burgare o skit på åland 80 spänn, någon mer som fattar att jag kommer bli fattig som fan?

Nu är det Stina som tjatar på mig att jag ska blogga. Jaha, jag kan ju skriva om min händelserika morgon. Jag försov mig, bara 20 minuter, så ingen fara. Vaknade av att KJ ringde mig två gånger, men jag var så trött att jag inte orka svara ehe. Sorry. Han ville ha en bok av mig, jag tror att moa har den, måste tjata lite på henne isf. Sen skulle jag sminka mig då, och Stina klagar (som vanligt) på att hon tappar hår, jaha, jag tappar ögonfransar? Jag har cirkus tre stycken kvar. Fast cia var så snäll o räkna dom åt mig idag, jag har över 20 iaf. Yäj, high score! Nu kanske det ser ut som att jag har några iaf, även om dom är korta som satan! Ge mig moas/izas ögonfransar, hetast ever. Om ögonfransar nu kan vara heta? Jag får väl ta o köpa lösögonfransar. Nej seriöst, ögonfransar är väl kanske inte mitt största komplex haha, inget jag brukar tänka på. Jag är inte SÅ utseendefixerad faktiskt. Däremot så är jag väldigt hungrig, jag har ingen aning om vad det är för mat. Igår var det köttbullar, så pannbiffar idag? Förmodligen. Orka.

Jag antar att jag borde skriva mer om olja och miljöskiten, men Antonia vill inte mejla mig, så det går inte. Buhu, jag är dissad. Vi sitter fem stycken i klassrummet, alla har typ dragit. Jag saknar Iza och Cia, det är så tyst här ju.

För övrigt, jag MÅSTE sluta med bakteridödande medlet, jag tror jag har frätit upp min tunga eller nått!! Den är alldeles mjuk längst ut, som att den är naken eller nått. För mkt medel. Men åh, nu kommer jag få en infektion eller nått. jag vill inte ha det. Jag vill ha en frisk tunga. Men såhär kan jag inte ha det ju. Det fräter ju som satan. Tre gånger på en kväll igår. Nu vet alla att jag åt två gånger på kvällen också. Mamma gav mig nämnligen choklad, hela två rutor. Aw, thanks for the love. Nu orkar jag inte skriva mer, nu slutar jag. Eller iaf det här blogginlägget. Nu tänker jag på den där gången då mitt och marcus arbete brann upp. HAHAH, tider det alltså. Jag garvade ihjäl mig då. Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

rip dina franasar :( <33

2009-01-16 @ 13:34:23
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

jag har stora ögonfransar

2009-01-16 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0