kors!!

Idag så tror jag att jag stör mig på folk i ren allmänhet. Ingen speciell, inget speciellt som har hänt. Bara allt. Livet hände väl. Jag vaknade och det var tillräckligt hemskt. Jag hade en sån underbar dröm och ville inte vakna! Åh, dessutom är det så jävla kallt i vårat hus på morgonen, jag fryser ju för fan ihjäl! Om en timma ska jag till stallet iaf, träffa lite hästar. Egentligen har jag ont i huvet o orkar inte, jag borde plugga. Min musik jag lyssnar på nu hjälper inte heller. Shit nu blev jag yr. Jag vill bara sova!! Men så kommer jag hem kring åtta, äter o duschar, och sen bam! fast vid datan igen. Men nej, ikväll blir det läggning innan typ nått, för jag är så trött. Jag känner att ögonen går i kors just nu, hemskt för fan. Och inte kan man sova ett tag innan heller ridningen nu, vadå i en kvart? Jag kan möjligtvis ligga o vila lite? Hm, om jag skyndar mig att blogga hinner jag ju, ehe..

Vi åkte pulka på idrotten, sämst.

Jag var på tegelviken idag. Hm, intressant. Skitbra folk, Thilda, Marcus o Nellie. Men sen då? Det finns ungefär tre vettiga människor på en skola? Det är ju stört. Jag vill ALDRIG tillbaka dit, jag vill inte gå på tegelviken nu igen. Iaf inte som det är nu. Inga kul personer (förlåt alla) och så litet. Mkt roligare på eskil, massa människor och fart. Det var dött ute på min förra älskade skola. Hela åttan älskade jag ju skolan, det var liksom roligaste som hände på dagen. Nian var också chill, men nu? Nej jag blir bara så anti. Och jag hatar folk som är såhär!

Nej för fan, jag klagar mer sen, NU MÅSTE jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0