Piercing, in my ass!

Jaha, nu var jag piercad. I tungan. Det gör helvets satan skitont! Seriöst fyfan vad smärta. Han som pierca mig sa att tungan var det som gjorde minst ont, då kommer jag ALDRIG göra nån annan stans. Nu sitter jag och ska försöka äta mackor, varma mackor med smält ost. Lagom mjukt och så. Nej fytusan det går inte. In hell att jag får äta dom medans dom är varma. Först måste jag ta den minsta minsta minsta bit som är möjligt, skojar inte. Mindre än vad man ger små barn. Sen måste jag lägga biten längst bak i munnen, nästan i halsen, på sidan och tugga en eller två gånger. Sen ska jag försöka svälja, utan att dra ut hela piercingen. Haha, åh det är hemskt! Jag ångrar mig just nu, men jag får väl se. Det gör ondare nu än att ta den. Och det var ju possitivt, det gjorde inte så ont att ta den. Okej, jag satt och asgrina och var helt svart på kinderna men satt och asgarva. Sorry för ordvalet. Men ja, det gjorde inte så ont, mest att jag satt o spände mig och massa. Han kom väl åt någon ömtålig punkt. Mamma gick ut ur rummet och höll på att svimma däremot...

Nej seriöst, jag sitter o spänner tårna för det gör så ont. Fryser gör jag också. Nu ska jag supa mig full så jag glömmer smärtan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0