Robin

Eftersom att alla klagar på att ingen vet hur han ser ut så lägger jag väl upp en bild då. Det var faktiskt han själv som tjatade på mig att jag måste lägga upp den. Han är jobbig mot mig hela tiden, bara kör med mig :( Så här är han, das bonde, maskerad och fin så ingen får se hur han egentligen ser ut. Bredvid honom är hans baby nummer TVÅ eller tre, jag kommer inte riktigt ihåg. Äh sak samma, my farmer is good. Nu frestar han mig på msn med lite ben&jerrys, jag tycker inte det är snällt.
Puss på dig ändå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolingen ;)

2009-01-29 @ 22:00:13
Postat av: Anonym

sööt =D

2009-01-29 @ 22:14:23
Postat av: Anonym

Äre din boy?

2009-01-29 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0