snabb uppis

Nyårsafton igår. Blev ganska så lyckat, med tanke på allt som hade hänt och hur det blev under kvällen. Sak samma. Sara som tvingar mig att blogga nu, vet inte vad jag ska säga. Iza och stina är världens sötaste barn? Det var skitmys att sova hos Iza och allt. Morgonen idag var schhön och chill. Jag har dessutom blivit rik. godisuppehållet. 2000 kronor, inte illa :) Tack madre and padre. Jag har börjat spela wow. Det är inte bra. Sara och mamma gör också det. Pappa är lite irriterad. Jag har snackat massa i vent med Robin haha. Jag är en riktig lite nörd :( men det får jag väl stå ut med. Det är kul och det är jullov, då får man vara nörd. Vad ska jag annars göra med dagar? Stan och shoppa? No no, jag SKA spara, jag SKA köpa en kamera, en systemkamera. ska ska ska. Äh får väl se hur det blir med det. Nu håller jag på att övertala Robin att köpa bättre cam. Vi hörs. puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Emma du är kul, jag diggar dej <33 pusspårej !

2009-01-02 @ 01:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0