två nio, men du ljuger fuck you, AH MEN GE DIG!

Nu sitter jag i skolan, i röda. Marcus är här och leker liten. Iza, Emmy, Sara och Stina är helt övertända på kortspel. Oliver snackar med nån. Sp1a låter mest som vanligt. Har ätit lunch med min favorit gay i matsalen, och vi ksa träffas nästa vecka. snart ska tjejerna till stan och äta, jag hänger med. Marcus bjöd på en japp, jag som inte sku äta något onyttigt. FAN, nu skrev jag sku ist för skulle. Robin har ett dåligt inflytande på mig, detta är inte bra. Sa jag förresten att han var bra?

Vi slutarr inte förens tjugo i fyra idag och ikväll så ska jag avlida med en påse chips tror jag. Om jag inte träffar nån. Får väl se hur det blir med den grejen. Imorgon är det fest/tjejkväll hos Elin, fyfan vad kul. Jag är taggad, ska bli jättemysigt!!

Jag orkar inte skriva mer, eskil är bra, jag trivs. Jag ränkar ner tills bussen ska gå. Hem. Jag vill hem. Nu. Puss


jag vill inte höra din skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0