and after all, you're my wonderwall

Idag är det måndag. Månens dag om jag inte är helt ute o cyklar. Jag såg ingen måne när jag åkte hem med bussen. Men hej, jag är kanske ute o cyklar? Men shit, nu blev jag helt lost, vad är tisdag? Tis dag, jag vet inte onsdag heller! Torsdag kan jag, asaguden Tors dag, fredag antar jag liksom ledig dag? Lördag vet jag är lögardagen eller nått sånt, när man tvätta kläder/sig? Söndag, ingen aning där heller. Jag är verkligen borta, någon som har koll? Se Stina, jag vet inte allt haha!

Som sagt måndag idag. Vilket innebär språkmorgon, spanska följt av franska! Yäj. Det är lagom kul. Så därför tror jag att jag ska sluta med spanskan. Bokade tid hos Syo på onsdag, och då slutar jag nog med det. För jag orkar inte med det, bara äckligt tråkig grammatik. Sänkt mig asmkt i det också. DÖÖD till spanska. På fredag kommer antagligen Marcus min käre vän till Eskil. Det vore trevligt. Han är bra. Dessutom har jag tvingat tjejerna att vi ska äta ute på fredag. Dom var svåra att övertala, eh typ. Och på fredag blir det röj/tjejkväll @ elins. Och nästa helg hos Bea. Det blir nog några bra helger. Jag måste få tiden att gå på nått sätt. 26 dagar, 26 dagar, 26 dagar. Enda som sitter fast i mitt huvud just nu.

Jag sitter o filosoferar på lite allt. Ni vill inte höra vad för sjuka tankar som far genom mitt huvud. Nyss frågade jag oliver om hans mormor och morfar har något sort superförråd av choklad, Oliver kommer alltid därifrån med massa choklad. Så nu ska jag hitta en ritning över deras hus och göra inbrott. Jag funderar på varför jag tycker att vitlökschips är äckligt goda, seriöst, dom smälter bara i munnen och mm! Ligger en tom påse på mitt skrivbord just nu ehe. Alltså har jag dödligt äcklig andedräkt just nu. Jag har också tandvärk, inte bra att bita i piercingen. Jag tänker att imorrn äre skola, jag funderar om jag ska dra på mig någon sjukdom tills dess? Enda kul är faktiskt att vi ska åka skridskor. Bara jag typ som tycker det är kul haha. Men ja, det ska bli trevligt. Jag funderar också på varför jag aldrig kan sluta pilla. På allt! Min naglar är stadigt utsatta, någon som har sett dom på senaste? Dom är not nice, pillar o pillar, målar på, målar av. Jag pillar verkligen på allt, kan aldrig bara sitta still med händerna o inte pilla på något.

Åh fuck this. Jaha, vilken låt tror ni inte kom på iTunes nu? Den sista jag vill höra? Den låt som ger mig tusen minnen? Den låt som gör mig überdepp? Såklart, svar positiv på alla frågor. Ryan Adams version av Wonderwall. Nej jag måste byta låt, den gör så helt pyskiskt störd. Hur fin är den inte liksom? Oasis version är ju grym, men den här, åh, jag bara ryser. Den låten om nån är åttan för mig. Åttan, ett sjukt bra år. Jag kan inte förklara det bara. Nu flyger cirka tio tusen minnen framför mina ögon. Det är helt stört. Jag har fortfarande svårt att tänka på den tiden. Tänker jag på den får jag alltid ett litet hugg i magen. Det suger till liksom. Bästa tiden i mitt liv? Väldigt stort ja. Nu är jag depp. Nej jag vill inte tillbaka, jag vill bara... Jag vet inte vad jag vill. Jag vill inte vara två år yngre, men jag vill ha er. Igen. Som då. Stört. Kollar jag på bilder nu lär jag gråta. Så det ska jag inte göra. Ni vet att jag saknar er. Saknar oss. Hatar att det har blivit såhär.

Om cirka sex minuter kommer min lillasyster hem. Då ska vi kanske laga mat? Mamma o pappa är på bion. Ingen aning vad dom ska se, men bra att dom ägnar lite tid till varandra haha. Så söta mina små päron. Mamma har btw snackat med robins mama idag, haha. Usch, vill inte veta vad mamma sa om mig. Hon kan ju ha sagt det värsta som finns, och så kommer jag aldrig få komma dit. Då dör jag nog. Det är också stört. Jag tror det var jävligt längesen jag ville något så starkt som jag vill det här. Nu typ tack. Inte om 26 dagar. Hoppas tiden går fort. Imorgon är det ingen ridning. Jag borde plugga spanska verb. Nu blev det ett långt inlägg. Ni får en kram om ni orkade läsa allt. Eller iaf lukta på min vitlöksandedräkt. Puss alla!



Kommentarer
Postat av: Stiina

om man kastar om bokstäverna i Tisdag så skulle de kunna bli Stidag . Alltså --- Stinas dag :D

Du är endå smartast i mina ögon :) <33

2009-01-19 @ 18:56:14
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0