fryser

Nu har jag, hela dagen, kollat på Weeds. Det är mycket bra. Alla ni som inte har sett det, börja kolla föfan! Sån skön stämning i hela programmet haha. Jag ligger i mammas och pappas säng, har ont i halsen och frysr, trots att jag har två täcken på mig och trots att jag har en varm data i knät. Pappa har en termometer här inne, vänta lite.. Hm, 21 grader, det är väl inte så kallt? Jag tror min data spyr ut kall luft, fast dom brukar ju vara varma? Typ ånga. Men nej nej, klart dom aldrig är varma när man vill det, jag får alltid den när den är varm i knät och så svettas jag, nu när jag fryser vill den inte hjälpa mig att bli varm. Jag tycker inte att det är rättvist!

Kvart i tre ska jag till vårdcentralen, vem vet hur lång tid det kan där då? Jag hoppas verkligen inte jag har halsfluss, men har jag det så äre väl bra o få veta så jag kan få den där jäkla penicillinen och bli bättre. Hemskt, jag kan inte äta. Det är som i början med piercingen, när min livsgjädje togs ifrån mig. Fy, det är lågt. Jag vill kunna äta när jag vill, hur jag vill, var jag vill, vad jag vill. A, you get the picture. Buhu, nu ska jag krypa långt ner under täcket och försöka tina upp mig!!

nyvaken emma

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är SonyEricsson Xperia

2009-01-28 @ 10:28:20
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0