Vill du ha lite naglar på glassen frun? Åh, ja tack!

Folk klagar på att jag bloggar sällan, jag fattar inte vad dom tänker med? Daah (en av mina smileys heter så på msn, haha, den är söt). Bara för att jag har en liten svacka just nu alltså. Det är inte så lätt att hinna med allt som ska göras om dagarna. Jag måste sova halva dagen först, till typ ett. Sen måste jag ju äta något, och det kan ta ett ta att lista ut vad. Efter det måste datan startas och då brukar jag däcka i mammas o pappas säng / syrrans på vägen dit. Det är hårt alltså. Sen måste jag fundera på om jag ska klä på mig eller inte? Och ja, sen måste jag sitta vid datan? Ni ser mitt problem? När ska jag hinna vara social/blogga? Nånstans mellan hämta mera glass och pilla på tånaglarna? Japp, jag insåg precis hur äckligt det där lät, speciellt i samma mening. Det var inte med flit att jag skulle äckla och ger er men för alltid. Men se det possitivit, jag äter glassen före pillning av tånaglarna...? Nej haha, nu gick jag för långt, mina tånaglar lever ett fritt opillat liv, dom växer och gror och är skitfina! Eh? Att jag förmodligen tappar ett antal läsare nu är förståligt. Jag fattar inte hur mkt man kan skriva om sina naglar?! Ni vill inte höra mer? Inte jag heller, rädd att jag ska säga nått jag ångrar..

Nu sitter jag här (med händerna på tagentbordet, inte tårna) och lyssnar på älskade Editors. Jag är musik-kåt (ser konstigt ut med två kk på rak..) och vill gärna ha tips från alla. Några krav:
1. Inte pop.
2. Inte från 80-talet
3. Inte pop.
4. Gärna en hes man
5. Det ska vara sång
6. Inte pop.
Tack alla i förhand, någon som vet något som kan passa min smak? Oja, det får gärna likna Franz Ferdinand, mums mums.
Dessutom så ser ni alla att min blogg har en ny look! IGEN tänker alla. Jag vet. Mina trogna läsare från början av 2008 vet att den har förändrats oräknigla (eh?) gånger. Från gult, till grönt, till fult, till osmakligt, till lite coolt, till nu. Typ. Så ja. Nu är jag nöjd och jag ska försöka ha kvar den här. Tackar min kusin som är utmärkt på att klaga på mig! Jag borde sova snart, jag ska in med tio tåget till stan, piercing! I tungan! Ja, jag dör lite. Åh, jag tycker det är snyggt. Fast min goda vän Becka har en poäng, man ska ha piercing, inte göra. Men snart har jag, miiihiii iiih! Yes gläjdehopp. Innan jag sover ska jag nu göra the unspeekabel, wowwa. Eller som det heter när pappa säger det: Lolla.



Kommentarer
Postat av: saaaaaaara

han säger farre: wowwa

2009-01-05 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0