You don't want to know

Jag måste först få säga att smärtan är inte mindre, men jag har gjort ett litet framsteg! Jag kan nu slicka mig om läpparna (om jag trycker in odm långt i munnen dock) utan att börja gråta. Det är väl bra? Jag står inför en stor prövning ikväll dock, huga mig, jag var på ica med mamma&pappa och jag lyckades övertala dom att köpa en ben and jerrys till mig (!). HELT GRATIS! IIH. Så vi får väl se hur det går, jag lär dö. Av smärta. Och tårar. Och en stav i magen. På köpet uppe på Ica blev jag av med min hörsel! Yes, jag träffa Rebecka och Moa och deras kompisar Cornelia och Jessica, och vi alla som har träffat Becka vet att hon låter. Tack för lite mindre hörsel! :) Mamma sa: Nej men gud vad hon låter, hon babblar hela tiden ju! Sorry Becks.. You know I love you anyway;)

Nu insåg jag att jag har skit skitiga naglar. Jag har skalat potatis. Ikväll ska vi äta det godaste som finns, Janssons frestelse. Åh, det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Nej vänta, bara saliv jag inte kan svälja på grund av piercingen.. Det är hårt. Känns mest under tungan. What ever, jag har valt det här själv, nu ska jag vara het! Det är faktiskt skönt att köra kulan snabbt bakom framtänderna, förmodligen är det inge bra, men det låter så kul, och det får mig att inte ha ont ch jag lugnar ner mig. Så typ som yoga! Får väl se hur det går i skolan sen, om jag kan prata, om jag kommer få sitta själv i matsalen för att alla tröttnar på att sitta bredvid mig. Som nån mobbad fet loserkid. Fyfan vad elak jag är, alla mobbade är inte feta. Alla feta är inte mobbade. Emma fy skäms, nu blire fördommar, lite too much Stina.. Förlåt till dig också, du vet att du är bra.

Nu ska jag tydligen duka, pappa räknar ner. Puss out!


Kommentarer
Postat av: Stina

Va är fördomar ?

2009-01-06 @ 00:05:42
Postat av: rebecka

hahahha, din mamma är elak -.-

2009-01-06 @ 14:11:00
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0