allt och inget

Idag jobbade jag. Imorgon jobbar jag. Torsdag jobbar jag. Osv osv. Mitt liv kommer bli fullt på pengar, lite mindre på sociala kontakter. Japp, var är mina vänner? Jag har knappt sett er.

Igår mejlade jag och mamma till Ålands yrkesskola eller vafan det heter. Jag vet inte om jag är redo att flytta dit i höst, vi får se. Åh, vore inte det underbart? Samma skola som robin, samma land som robin, samma stad som robin, samma säng som robin, hela dagarna, hela kvällarna, hela veckorna, hela två år. Nej jag vet, det är larvigt, kommer ju inte gå. Jo, det kan gå. Jag får som sagt se, det är många beslut som ska fattas och allt ska fungera, inte minst ekonomiskt. Annars blire västerås för mig, det lovar jag! (typ, jag vill ha förändring!)

Jag måste vara världens mest osmarta person, hängde mig nyss över min hårspray (chickilisious in my ♥) och så ja, den gick av så att säga. Alltså, it fired. Nu har jag hårspray på hela bröstet och tröjan. Jag går mot samma tragiska öde som min webbcamera som råkade ut för en spray incident för några månader sen. Den funkar nu mera inte och jag fick ett stycke lite ledsen pojkvän på köpet (nej inte på grund av cam sexet, fråga inte ens cia. Eller iza för den delen heller).



Jag sitter och lyssnar på glasvegas och ja.. Det låter bra (musiken alltså). Men namnet? Det låter riktigt riktigt gay! Som typ, åh vafan heter det?! När man gör såhär slang på ett område och så blir det gay? Sak samma, låter som Las Vegas fast gay.

Vi firar fem månader idag. Tiden går fort. Förra veckan var vi hemma hos mormor och kollade på vinterbilder. Jag fick ett sug i magen som bara skrek: ROOOOBIIIINNNNN! Ja, vinter är nog våran årstid. Tänker jag på snö, ja då tänker jag på robin som brottar ner mig i snön (ingen aning om han har gjort det, han var ju snäll i början av förhållandet..).



Nu skriver jag om allt. Jag skyller inte på er om ni inte läser, jag har helt enkelt inget bättre för mig. Igår övningskörde jag med nya bilen, ska nog göra det idag med. Jag börjar bli riktigt bra! Kan snart köra på trean också, woho! Och snart kan jag kanske svänga utan att växla ner, hänga på bromsen och köra i 3 kilometer i timmen, jag ser fram emot det!

i never really understood how important you are to me

Kommentarer
Postat av: MOA

Funkar det med vässan? :D har du kollat det? :D

2009-07-16 @ 22:14:43
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0