Ibland är vi helt klart bättre

Jag - Säg glass baklänges
Robin - Ssalg
Jag - Säg Mattsson baklänges
Robin - Nossttam
Jag - Säg Godby grillen baklänges
Robin - Men Emma jag orkar inte.
Jag - Säg kiosk baklänges.
Robin - Kioiiiiooooskkkk ingen aning
Jag - Säg senap baklänges
Robin - Säg det själv
Jag - Säg Ola Salo baklänges
Robin - Olas Alo
Jag - Säg strips baklänges
Robin - Emma jag orkar inte. Ge dig nu.
Jag - Säg jättestor kuk baklänges
Robin - Robin hahahhhahaha
Jag - (suckar) Säg Jag älskar dig baklänges
Robin - Emma Nordgren
Sen gick vi där på vägen och skrattade om hur kuliga vi är, som ett gammalt gift par.

Bara sådär lite inside om hur kul vi är. CECILIA, man blir inte tråkig när man får kille, vi har ju världens humor alltså.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha va gulligt det låter :)

2009-07-31 @ 00:27:51
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0