Life is back, i can feel it

(ber om ursäkt för tidigare inlägg och för alla jag sårade på msn igår)

Ja, som sagt, Elin blev 17 igår och det firades med lite mys and so hos henne. Vid elva taget (efter en hel del skratt och konstiga saker med rebben och en viss herre) så skjutsade carro hem mig and becks. Jag hade nog den roligaste åkturen ever! Dessutom tror jag att de andra tre personerna i bilen blev hörselskadade, men det är detaljer ;)



På kvällen segade jag and becks på altanen med köttbullar och annan nödvändig proviant (som jag tror att det heter). Helt klart slutsats: de senaste dagarna har förgyllt mitt liv mer än.. Sak samma, det har betytt mer för mig än det senaste året, ungefär. Rebecka är en underbar person, bara så du vet!

Och idag har jag jobbat, det har varit slappt och skönt, bara fem timmar. Ikväll ska jag träffa moa och bjuda på kebab (våran lilla grej typ). Och på tisdag kommer världens bästa bäbis hit. It will be good, han är het och jag är kär.


Kommentarer
Postat av: rebecka

DU är underbar unge.

2009-07-14 @ 20:57:41
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0