robin var nånstans och jag hade tråkigt, därför en lista

1. Vad heter hon/han? - Robin
2. Hur gammal är hon/han? - 17
3. När träffades ni sist? - Just nu
4. Är hon/han snygg? - Ja!
5. Brukar hon/han färga håret? - Tyvärr ja
6. Vilka färger har hon/han haft? - Typ blond o brun
7. Vad har hon/han för parfym? - Nån jag har köpt och den luktar fett nice
8. Är hon/han galen? - Haha nädå.
9. Vad är erat första minne? - Typ första gången vi träffades
10. Har ni många minnen ihop? - Ja det har vi
11. Vart bor hon/han? - Karrböle
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Inte tillsammans, men jag är utomlands varje gång jag är hos han
13. Är du avundsjuk på henne/honom ? - Nej
14. Vad heter hans/hennes syskon? - Ingenting
15. När träffades ni första gången? - 14 februari 2009
16. Hur träffades ni? - Vi träffades bara. Men vi börja snacka på msn.
17. Vad går hon/han i för sporter? - Gym, volleyboll, cross
18. Vad kan hon/han göra på helgerna? - Köra cross, vara bonde, eller åka färja till mig
19. Göra efter skolan? - Typ plugga eller spela
20. Har hon/han fräknar? - Öh, ingen aning. Får kolla sen
21. Har ni kollat på film någon gång? - Haha. Ja
22. Har ni bråkat någon gång? - Kan man väl säga att vi har
23. Har ni skrattat tills ni gråtit? - Jag har iaf, vet inte om han har
24. Har du sett henne/han gråta? - Nej
25. Vad gjorde du då? - 
26. Har du sett henne/honom vara riktigt arg? - Inte sådär superarg. Eller jo. Eller kanske
27. Har hon/han sett dig gråta? - Bara varje gång vi träffas sådär
28. Vad ska ni göra i sommar? - Typ resa till varandra, bada? Åka till finland vill jag iaf. Och sen rockoff
29. Har han/hon svikit dig någon gång? - I don't think so
30. Har ni pratat i telefon någon gång? - Japp
31. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Förmodligen bli en aning ledsen
32. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - I hope so
33. Vad är det bästa med henne/honom ? - Att han är han och världens mest omtänksamma person
34. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? - Sitt boende typ
35. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? - Men ja haha
36. Hur ser hennes/hans klädstil ut? - Fett fräsch
37. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? - Nej, jag vet redan att han älskar mig

Kommentarer
Postat av: robin

jag älskar dig mera än du tror

2009-06-10 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0