Time to pretend

Igår kväll var det ett litet mindre blodbad på mitt golv. Dels under skrivbordet, dels överallt. Min pojkvän undra hur det gick till. Jo, jag fick in en antenn i foten. Då undra han igen hur det gick till (så var det inte, han undrade bara en gång). Jo, jag klev på min radio och antennen var avhuggen. Jag sa till sara att jag fick en antenn rakt genom foten, hon trodde det var ett stort hål rakt igenom. Hihi. Det är det inte. Bara ett litet hål med lite löst skinn. Sak samma, ont gör det när jag går och badar i våran pool (som är 25 grader!!!).

Jag fick träffa Cia idag. Vi solade på hennes gräsmatta och diskuterade viktiga saker. Viktiga saker i min och cias värld:
♦ Penisförlängare
♦ Om vi ska spana killar på Ica
♦ Fettsugning
♦ Jude Law
♦ Hur fåglar har sex

Ni ser våra problem?

Nu ska jag cykla med min hund


Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Hur fåglar har sex är fortfarande i mina tankebanor. Hur ska jag kunna sova inatt utan att veta? OMG!

2009-06-24 @ 22:17:47
Postat av: Anonym

jag hoppas du menar att Cia spanade på killar på ica :)

2009-06-24 @ 23:14:20
Postat av: Robin

som du kanske gissar vare jag som skrev :P

2009-06-24 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0