Update, festivalen





Okej. Festivalen var väl inte så tråkig, bara lite. Eller nej, egentligen så hade vi väl ganska kul. Då vi bara satt i aulan hela tiden så var det mkt artistlyssnade och lite allsång och lite komik. Jag skämde ut mig då han på scenen drog ett skämt och jag verka vara den enda i salen (av några hundra) som fatta så jag skrattade (satt också på andra raden framifrån) och då sa han på secenen: kolla, hon skratta! och då börja jag asgarva ännu mera och börja nästan gråta.

Lite småkär hann man också bli en speciell person, men såna känslor tyckte inte min pojkvän om att jag fick, tydligen fick jag inte sätta på han, musikern alltså? Menar, Robin får ju faktiskt frikort om han träffar lady gaga, varför kan inte jag få det för en annan het (som egentligen var skitful) musiker?

Rebecka sa att Lady Gaga är värsta skräckupplevlsen utan smink, så nu ska jag söka lite på google efter det och visa robin, HÅHÅ!

Idag tömde jag mitt skåp, känns som slutet på en era men början på nått nytt. (Eller hur man säger det lite poetiskt)

Aa juste, sen åt vi lunch. Var? Daah, finns det alternativ?

Kommentarer
Postat av: STINA

MEN GUD VAD ÄCKLIG JAG ÄÄÄR !

2009-06-02 @ 22:14:04
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

aså, det var inte ens kul liksom :(

2009-06-02 @ 22:47:29
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0